lunes, mayo 14, 2007

M'oblidava, m'oblidava, M'OBLIDAVA!!! Lo més emochonante del viatge! Els meus germans, la Sara i el Manel; i l'Alexander em van escriure una carta i em van fer dibuixets xiribòlics per que me'ls mirés al arribar a Itàlia.

La carta era de la Sara, i m'advertia sobre els atacs chinorris que patiriem i altres coses interessants d'amor germanil.

El Manel havia fet un dibuix fotorealista dels seus on sortiem la XiriAnna, la Maria i jo, per si ens perdiem utilitzar-lo per sortir-nos-en i, de pas, fer una mica el ridícul (si en té oportunitat, no la deixa escapar). El dibuix era el següent: (Sembla mentida, però no és una foto)









Després estaven els dibujitos de l'Àlex, que estaven super ben dibuixats i eren molt graciosos, amb coses típiques d'Itàlia.

Pos això, que em van fer molta il·lusió, i de fet lo de mirar-ho quan arribés a Itàlia no ho vaig respectar per res, ja que la temptació no va durar més de 5 minuts a l'autocar. La veritat és que és un detallito molt macu!

I que hagués sigut del viatge sense aquells auriculars de l'Eugenía? Uns auriculars de noia sexy, que només poden portar les que cumpleixen els requisits. Pobre Tiiiiia, que pensava que m'havia fet il·lusions pensant que me'ls havia regalat.

6 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Mama mia, Marinini vols parari de feri aqestis gestis amb les manis que em poses nerviosini, es qui desdi que vas tornari d'itali no ets la mateixi...

un saluti a tuti les xiribiis

PD: pizza

14/5/07 23:09  
Anonymous Anónimo said...

Yo tambien kiero ser miembro del club popo!! Lo mejor de todo, es que kreo q soy capaz de aportar informacion i toda clase d opiniones personales y intimas sobre lo q viene siendo la caca. Por ejemplo, existen las tipicas cacas, desas q kaen solas i luego las q dejan pegatina, q kuestan mas d kaer pero q dan muxo gustito! Espero q me admitais pq me muero d ganas dformar parte de este club el cual forman 30 personas, asi sere el 31 enga un saludo barcelona!!!

14/5/07 23:20  
Anonymous Anónimo said...

Cullons k xungu és posar un comment aki... U_U'' Wenu, no se k dir x tant hauràs de seguir esperant a k se macudeixi algo amb mèrit i no gaire sentit...:P
Doncs... bueno... deu....
Si, deu...
X cert, kines cames mes precioses hi ha més avall, no?

15/5/07 11:36  
Anonymous Anónimo said...

NOOOOOOOO soc un anónimo! (ja deia jo k era difícil escriure aki...) Se ma oblidat posar el nom!

15/5/07 11:37  
Anonymous Anónimo said...

Tiiiaaaa!! Sip, el dibuix del Manel ens hagues ajudat molt si ens haguessim perdut, tot i que jo crec que el ridícul ja el fem nosaltres soles... trist pero és la veritat. ^^u

Aaaaiiis, em preguntu quant hi tornarà a haver una actualització... (indirecta)

15/5/07 13:02  
Anonymous Anónimo said...

Maraina he trobat el teu bloc!

PD: El dibuix està fet a mà o amb el PC?

15/5/07 18:29  

Publicar un comentario

<< Home