lunes, junio 26, 2006

Diria que lu d'estar una mica bacuneta no va ser només cosa de la infància. L'altre dia anava jo a seure pacíficament a la cadira girabòlica de l'ordinador, i la molt malparida em va enviar directa a menjar-me el terra (està bé, però li falta sabor). El més vergunyós és que casi tutom ho va presenciar i el primer que va fer el meu germà (adoptat) va ser fer fotos per l'exclusiva.
Per cert, gràcies Gení (amb accent) pels ànims, que lu teu va ser una mica pitjor però ens podem apullar mutuament i, d'aquí a uns anys, superaru.

Doncs bé, aquí teniu les fotos, on podreu apreciar com ha quedat la cadira, la qual va morir a l'acte. Mai t'oblidarem Johnny!



3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Maraina!!!!
Eeeeei!!!
Quines fotos me genials!!! Sobretot la segona!!!!
Weno, no hi res més a dir.

PD: que sàpoigues que jo tb estic totalment en contra de que sacrifiquin les xiribies en els caldos!!!

Petonets!!!
Aines

26/6/06 22:23  
Anonymous Anónimo said...

La hora esta malament no?
esq jo aki a l'ordinador tinc les 23:21

Atenció, xiribierus,
¡¡¡¡¡la hora d'aquest blog és falsaaa!!!!!

26/6/06 22:26  
Anonymous Anónimo said...

Atencióóó!! Manifestem-nus en contra de les males persones que sacrifiquen cruelmen a les Xiribies amb Sentiments!! Destrossem totes les màquines assessines de Xiribies(ollles, ganivets, caldos la gallina blanca,...).
I també fem un minut de silenci per despedir-nos de Johnny, una cadira que ha suportat el pes del baconet aquest (Marina) duran tota la vida. Adeu Johnny, els teus esforços no hauran estat en va, protegirem a la seguen cadira girabòlica.

27/6/06 12:36  

Publicar un comentario

<< Home