miércoles, junio 21, 2006

Benvinguts al meu blog, un blog on només gent dedicada a la xirinola hi pot entrar. Em dic Marina, tinc 13 anys i 19 mesos i de petita em confonien amb un bon bacó. He crescut dins d'una família traumatitzant, que ha fet que en aquests moments estigui creant un blog anomenat "Diari d'una xiribia amb sentiments", trist no? Doncs bé, per si no sabeu què és una xiribia, és allò que sembla una pastanaga pàlida, que vosaltres desgraciats poseu al caldo de la sopa i us les foteu com si de xirinola es tractés el tema. Perquè acàs no es obvi que les xiribies tenen sentiments? Reflexioneu sobre el tema, i penseu-vos-ho abans de matarles sense curaçó.

Així que finalitzada aquesta petita però magnífica presentació m'acomiado fins al pròxim cop que actualitzi això, que no us preocupeu, serà aviat.

1 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Viscaaaa, per fi un blog per a persones protectores de Xiribies amb Sentiments!! Anim Marina!!
I si algun dia necessites a algú per escriure històries super-mega-ultra-bones, ya saps que em tens a mi!!

27/6/06 14:28  

Publicar un comentario

<< Home