viernes, marzo 23, 2007

Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiaaa!!!!!

L'altre dia estava sonant el telèfon del meu germà. Els meus pares l'havien agafat i deien que a la pantalleta sortia un tal Sr. Gení. Jo, tota bona persona, dic: ah, no, deu ser Srta. Gení, que és l'Eugenía. Agafu el telèfon, el despenju, i clar, com que l'Eugenía es una tia amb mirada seductora i sempre ens saludem així, vaig i cridu: TIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIAA!!!!!
...
Una veu d'home sonava a l'altre banda del telèfon... era el seu paree!!!! Clar que era Sr. Gení, la meva inteligència ya em tornava a fer fer el ridícul. Quina vergonya, déu meu...

1 Comments:

Blogger Ilse said...

Jajajajaaaaaaaa, podrías haber dicho cosas peores que no reproduzco porque soy una señorita y esto es el blog de una menor. :p

27/4/07 00:06  

Publicar un comentario

<< Home