lunes, diciembre 31, 2007

Bon any nou i a la merda el 2007!

Ja estem a cul d'any, i suposo que és una bona ocasió per escriure alguna coseta per aquí, el meu pobre bloc semiabandonat.
I de què parlar avui si no és del que ha estat el 2007 en general? Tampoc és que hi hagi molta cosa a dir, però farem el que podrem, com sempre. Allà voy:

1 de gener del 2007
Em vaig despertar a les 12 del migdia. Vaig anar al lavabo a fer pipí. Em vaig rentar les mans i la cara i em vaig encaminar cap a la cuina. En el trajecte em vaig posar a pensar: què podria esmorzar avui? Gran dilema el que tenia, però em vaig armar de valor i vaig prendre la decisió de prepararme un bocaçao. I és per això que vaig obrir l'armariet, vaig agafar la miquinera i la vaig enchufar....

M'he cansat. Crec que no he triat un bon mètode per resumir el 2007. I pensareu: doncs borra el que has escrit i ja està que per alguna cosa estàs escrivint per ordinador, so lerdi. Però us diré que vull ocupar espai i no sé ben bé que dir.

Aquest any, hem anat al FIB, cosa que feiem per primera vegada i va ser tota una aventura. També anat al concert de Travis (que si tornen avisarem a la Srta. Maria per què ens hi acompanyi), al de Kaiser Chiefs, l'Antony, el Rufus, els Arctic Monkeys (encara estic enfadada perquè no van tocar Mardy Bum, quan la pròpia Vacachila els hi ho va demanar), i no oblidem un altre concert al que he anat: Tokio Hotel!!! Aquest era en un cine per això, però les histèriques noies que feien fotos a la pantalla i trucaven a les persones que desgraciadament no havien pogut assistir al maravellós show en "directe", eren dignes de veure.
Deixant de banda els concerts, aquest any s'ha produït un extrany esdeveniment i és que la Xirianna ha tingut 2 aniversaris, un 171 dies més tard que l'altre.
Suposo que també hauré de mencionar el fet que hem començat 1r de Batxillerat i tot va bastant bé de moment.
És molt possible que em deixi alguna cosa, però com que tinc poca memòria i no tinc ganes de forçar gaire la meva limitada capacitat per recordar coses; acabaré aquí la meva última actualització d'aquest any.

Només em queda desitjar a la Maria que li vagi molt bé l'operació i que no s'oblidi de nosaltres quan es faci famosa.

Bon any nou a tothom!! Fins l'any que ve (o l'altre, que amb el temps que trigo en actualitzar...).

3 Comments:

Anonymous Anónimo said...

Uoo tia, tu per aquí?

Ja que jo et pressiono per que actualitzis, intentaré al menys deixar-te un comentari decent..

...

Buenu, per que esforçar-nos quan tots sabem que es impossible.

Simplement desitjar-te un 2008 ple de moments ridículs (que amb tu estan garantits) i que els Reyes et portin mooltes cosetes.

Besets Marinetaa! =D

3/1/08 18:03  
Anonymous Anónimo said...

:) eiii!!! wenu, ke perfi ma pasu... pro veig, ke aunke trigui 2 mesos a mes, es turnar a entrar en el diari sentimental de la xiribia, no ia gaire koses noves XD

pobreta... et prometo ke no et tornare a obligar mai mes a anar a una cosa aixi com el kuncert. tu prumetu.

per cert, e agafat la teva meravellosa narracio del tibidavu. si veu el meu fotolog, vuras pk.

un ptoo!!!!

Maria

19/1/08 17:31  
Anonymous Anónimo said...

Actualitza porkii! I deixa d'endresar i netejar, que la Lara tard o d'hora ha de descobrir la veritat de la teva casa.. :P

Beseets

9/3/08 18:24  

Publicar un comentario

<< Home